Vinter, hvad så?

Hvis der ikke bliver hentet affald

1) Saml dit ekstra affald i en sort eller gennemsigtig sæk, og lad det stå til næste tømning.

2) Kør ud på en af genbrugsstationerne med dit affald, og henvend dig til personalet.

3) Sæt din spand/sæk ud til farbar vej. Ring på tlf.: 63 25 33 03 og lav en aftale forinden, så vi er sikre på, at affaldet bliver hentet. 

Nødsække

Der uddeles hvert år 5 stk. nødsække til dagrenovation til de borgere, der bor i områder, hvor der tidligere har været problemer med afhentning af dagrenovation pga. sne- og isglatte veje.

Frosne Biospande

På grund af nattefrost kan det forekomme, at affaldet i biospanden fryser fast, og at spanden derved ikke kan tømmes helt.


For at undgå at affaldet fryser fast anbefaler vi, at du fylder nogle smågrene i bunden af spanden.


Alternativt kan du fore spanden med en biosæk i papir, som kan købes i forskellige butikker.

penge ikon hjemmeside jpg   Køb af bioposer, ekstrasække mm.



Vintertømning i sommerhuse

Vintertømning i sommerhuse: Du kan tilmelde dig ekstra vintertømninger, så du er sikker på at få tømt skraldespand hver 14. dag i vinterperioden. Vi opkræver betaling for et år, uanset hvornår i perioden du til- eller afmelder dig. Din tilmelding er gældende, indtil du framelder dig.

kalender ikon til hjemmesiden     Find vintertømningerne i din tømningskalender.

penge ikon hjemmeside jpg   Prisen for vintertømning afhænger af, hvilke spande du har. Klik her læs mere om vores priser.


tlf-ikon  Tilmelding kan ske på tlf.: 70 25 33 33

Kerteminde Forsyning A/S    Kohaven 12    5300 Kerteminde    Kundeservice: 70 25 33 33    ​E-mail: forsyning@kertemindeforsyning.dk
​ Vagttelefon (akutte henvendelser) Spildevand: 65 32 55 37    ​Vagttelefon (akutte henvendelser) Vand/varme: 21 24 51 50​