×
Menu

Invitation til Leverandørdag

16. april 2018 - 07:22

I 2015 afholdte Kerteminde Forsyning sammen med andre forsyninger en Leverandørdag for alle leverandører til SamAqua og de tilknyttede forsyningsselskaber om selve udbudsprocessen. Dengang deltog godt 100 leverandører. Nu er vi klar med en ny invitation. 

Dato og emne

Vi følger op på succesen torsdag den 31. maj hos Odense Congress Center under overskriften ”Tillid, dialog og åbenhed”.

Vi får bl.a. besøg af Keld Jensen som vil formidle det at have tillid og åben dialog mellem leverandør og forsyningsselskab vha. SMARTnership.

Dagen sluttes af med et åbent panel, hvor du som leverandør kan sende dine spørgsmål ind på forhånd. Alle spørgsmål vil blive behandlet anonymt. Spørgsmål til panelet kan sendes til: lni@samaqua.dk senest den 24. maj. 

Eksempler:

 

Hvordan kan jeg som leverandør bidrage til dialog?

 

Jeg kan ikke overskue at byde ind på et udbud, det er for tungt. Hvad gør jeg?

 

Hvordan skal vi byde på en opgave, når i er blevet så store? Vi har kapacitet til ét selskab, skal vi nu til at byde for 13 selskaber?

 

Hvem er inviteret?

Alle leverandører med mulighed for levering til forsyningerne vand, spildevand, varme, renovation samt administration, bygge-og-anlægs projekter mv. 

Program, tilmelding og betaling

Klik her for at se programmet, tilmelde dig og eventuel en kollega. Deltagelsen koster kr. 900,- pr. person ekskl. billetgebyr.

Spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål til dagen, er du velkommen til at kontakte indkøbs- og driftskonsulent hos SamAqua, Louise Kruun Frydenlund, på tlf. 63 13 24 99 eller e-mail lni@samaqua.dk

Til nyhedsoversigten