Bestyrelsesformand Heino Salling

Ros til forsyningen i kundeundersøgelse – men også plads til eftertanke omkring åbenhed

Den seneste kundeundersøgelse for Kerteminde Forsyning viser atter stor tilfredshed med forsyningens virke. Bestyrelsesformanden noterer sig dog, der også er plads til eftertanke omkring åbenhed.

Ring kun til os, hvis det er absolut nødvendigt!

18. marts 2020 - 12:12

På grund af coronasituationen i Danmark og for at begrænse risiko for smittespredning, er vores kundeservice kun nødbemandet. 

Vi beder om, at du kun ringer til os, hvis det er absolut nødvendigt, da nødbemandingen har ekstraordinært travlt. Opkald, der kunne have ventet, kan tage tiden fra kunder, der har brug for mere akut hjælp.   
 

Har du generelle spørgsmål om forsyningen, regninger osv?
Så skriv i stedet til os på forsyning@kertemindeforsyning.dk.


Om kort tid modtager sommerhusejere brev og informationsfolder om de nye spande
Alle spørgsmål herom bedes sendt til takformad@kertemindeforsyning.dk
 

Har du ikke fået tømt skraldespand eller vil du melde andre fejl omkring affald og spande?
Klik her for at benytte selvbetjening.
 

Mangler du tømningkalender?
Klik her og benyt selvbetjening

Alternativt kan du sende e-mail til dagrenovation@kertemindeforsyning.dk.
 

Vi besvarer alle henvendelser så hurtigt, vi kan, og takker for forståelsen. 

 

Læs mere om vores forholdsregler under situationen med coronavirus (covid-19). 

Til nyhedsoversigten